torsdag 8 juli 2010

Ett bra sidbyte i politiken

Solveig Ternström - dramatiker och nu komiker - har lämnat centerpartiet eftersom hon inte förstod energiuppgörelsen. Hon går nu till den rödgröna kollisionen och hoppas att Mona Sahlin blir ny statsminister. Detta är ett utmärkt avhopp - det höjer den politiska kompetensen i båda blocken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar